Social Commerce Summit 2023

Aarhus, 7. september 2023

Kickstart e-handel-højsæsonen med en eksklusiv konference – kun for inviterede (anmod om en invitation længere nede).

Du får 6 inspirerende speaks i TedTalk-format, en skøn frokost og de bedste rammer til at networke med ligesindede. Og det hele er – utroligt nok – gratis for dig.

Social Commerce Summit er for dig, der vil udvikle dig fagligt i fællesskab med andre ecommerce- og marketingansvarlige fra danske brands, som sælger direkte til forbrugerne online.

Her er, hvad du kan glæde dig til:

Eksklusive indsigter

Når du møder på kontoret dagen efter konferencen, kan du imponere dine kollegaer med konkrete take aways inden for social commerce fra Søstrene Grene, Plantorama og Content Ad Libitum, Confect – og selvfølgelig os fra BeSocial.

Værdifulde relationer

Der er rig mulighed for networking med de andre deltagere, som du med garanti har noget tilfælles med: Arrangementet er forbeholdt ecommerce- og marketingansvarlige med mange af de samme mål og udfordringer som dig.

Forkælelse i hyggelige rammer

Efter oplæggene tænder vi for musikken og byder på friske bobler, som du kan nyde, mens du networker med de andre deltagere i de eksklusive rammer med havudsigt i Balticagade. Vi introducerer dig gerne til de andre. Let’s BeSocial!

Dagsorden

Se en beskrivelse af de forskellige speaks her.

10.00 – 10.30: Indtjekning samt kaffe, lemonade og snacks
10:30 – 10.45: Velkomst v/ Mathias Jørgensen fra BeSocial
10.45 – 11.15: Oplæg af Jacob Holst Mouritzen
11.15 – 11.30: Kaffepause
11.30 – 12.00: Oplæg af Sisse fra Plantorama
12.00 – 13.00: Frokost og networking
13.00 – 13.30: Oplæg af Caroline & Mikkel fra Søstrene Grene
13.30 – 14.00: Oplæg af Mads fra Content Ad Libitum
14.00 – 14.30: Pause og networking
14.30 – 15.00: Oplæg af Andreas fra Confect
15.00 – 15.30: Oplæg af Kasper og Simon fra BeSocial
15.30 – 17.00: Networking og bobler

Såfremt du ikke er kunde hos os, kan du anmode om en invitation nedenfor.

For spørgsmål, kontakt Mathias Jørgensen på Mathias@BeSocial.dk eller tlf. 32 24 10 02.

Anmod om invitation

MålgruppeEcommerce- og marketingansvarlige fra brands med webshopsDato7. September 2023TidspunktKl. 10.00-17.00LokationBalticagade 12D, AarhusPrisGratis for kunder og andre inviterede

Obs! Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 750 kr. Du kan dog frit afmelde dig indtil d. 30. august.


Mød speakerne


Caroline Damsgaard & Mikkel Skov

Søstrene Grenes digitale transformation: Fra kundeindsigt til konverteringer

Søstrene Grene arbejder ud fra princippet om, at man opnår de mest meningsfulde relationer med sine kunder ved at kende dem bedst muligt – og denne tilgang har uden tvivl været en succes. Tag med på deres digitale rejse, når Caroline og Mikkel fortæller, hvordan man opbygger en stærk digital forretning ud fra førstepartsdata – og sætter denne i spil på de sociale medier.


Jacob Holst Mouritzen

Brandopbygning som performance-kanal

Branding som performance kanal? Hvordan skaber en man profitabel e-commerce forretning? Svaret er ganske klart. Det kræver langsigtet brandopbygning – især for e-commerce virksomheder. Via evidensbaseret marketingteori vil du lære hvad der skal til for at bygge en profitabel forretning der ikke er afhængig af performance marketing.


Sisse Porse Norlyk

Vi er Plantorama, og derfor sender vi ikke længere LIVE

Hvordan griber man det an, når man vil starte med LIVE-shopping? Og hvordan opbygger man et setup, der passer med virksomhedens brandidentitet og strategiske mål? Plantorama har siden 2021 eksperimenteret med en datadreven tilgang til formatet, men er nu stoppet. Sisse fortæller nu om overvejelserne bag beslutningen – og deler ud af sine mange praktiske erfaringer.


Mads Peter Østergaard

Learnings fra over 6.500 videoer til annoncer på de sociale medier

Hvilke kreative ingredienser indeholder de bedste videoer til annoncer på de sociale medier? Mads Peter kommer med sit bud ud fra sine erfaringer med de over 6.500 videoer, som Content Ad Libitum har produceret for webshops det seneste år. Du kan forvente et oplæg, som er understøttet af data og fyldt med konkrete eksempler på videoer, som du efterfølgende kan vise kollegerne.


Kasper Bengtson & Simon Breyen

Skalering af social commerce med automatisering og kunstig intelligens

No-code værktøjer og kunstig intelligens har banet vejen for optimering og automatisering af workflows og processer, men hvordan kan teknologierne anvendes til at skalere annoncering på de sociale medier til flere kanaler og markeder omkostningseffektivt? Kasper og Simon kommer med eksempler på, hvordan BeSocial anvender teknologierne – og hvordan du kan gøre det samme.


Andreas Nielsen

De bedste annoncer for webshops – baseret på 10 milliarder visninger

Hvor meget tekst skal man have i sin annonce for at skabe flest salg? Og performer annoncer bedre eller dårligere med modeller? Disse spørgsmål, og mange flere, svarer Andreas Nielsen fra Confect.io på til dette oplæg med data fra flere tusinde forskellige annoncer fra især livsstilsbrands. Med dig får du best practices inden for design, så du kan optimere antallet af køb ud fra data.

Oplev stemningen fra sidste års event

Sidste år deltog flere end 100 eCommerce- og marketing-ansvarlige fra brands som Name It, Wheat, Mos Mosh, NÜ Denmark og Rains.

Skriv dig på venteliste

Tilmeldingsfristen er overskredet, men du kan skrive dig på venteliste nedenfor og få besked, såfremt en deltager afmelder sig.

Det er gratis at deltage, men eventen er forbeholdt personer, som er ansvarlige for marketing eller e-handel hos brands med webshops.


Vil du tilmeldes vores nyhedsbrev og få besked om fremtidige events samt nyheder inden for social commerce?


Ved anmodning accepterer du BeSocials privatlivspolitik.