Social Commerce Summit 2022

Onsdag d. 7. september kl. 14.00-22.00 på Centralværkstedet i Aarhus

Kickstart e-handel-højsæsonen med en eksklusiv konference – kun for inviterede (anmod om en invitation længere nede).

Du får 6 inspirerende speaks i TedTalk-format, en 3-retters med vinmenu og de bedste rammer til at networke med ligesindede. Og det hele er – utroligt nok – gratis for dig.

Social Commerce Summit er for dig, der vil udvikle dig fagligt i fællesskab med andre ecommerce- og marketingansvarlige fra danske brands, som sælger direkte til forbrugerne online.

Her er, hvad du kan glæde dig til:

Eksklusive indsigter

Når du møder på kontoret dagen efter konferencen, kan du imponere dine kollegaer med konkrete take aways inden for live shopping, e-mail marketing, copywriting, konverteringssporing og indholdsproduktion til sociale medier.

Værdifulde relationer

Der er rig mulighed for networking med de andre deltagere, som du med garanti har noget tilfælles med: Arrangementet er forbeholdt ecommerce- og marketingansvarlige med mange af de samme mål og udfordringer som dig.

Forkælelse i hyggelige rammer

Efter oplæggene tænder vi musikken og byder på en 3-retters middag med vin, som du kan nyde, mens du networker med de andre deltagere. Let’s BeSocial!

Dagsorden

14.00 – 14.30: Indtjekning samt kaffe, te og kage
14:30 – 14.45: Velkomst v/ Kasper Bengtson
14.45 – 16.30: Oplæg fra speakers
16.30 – 17.00: Pause med networking
17.00 – 18.30: Oplæg fra speakers
18.30 – 19.30: Bobler, musik og networking
19.30 – 20.30: Middag, vin og networking
20.30 – 21.00: To be announced
20.30 – 21.30: Dessert og networking
22.00: Tak for i dag

Såfremt du ikke er kunde hos os, kan du anmode om en invitation nedenfor.

For spørgsmål, kontakt Mathias Jørgensen på Mathias@BeSocial.dk eller tlf. 32 24 10 02.

Anmod om invitation

MålgruppeEcommerce- og marketingansvarlige fra brands med webshopsDatoOnsdag d. 7. septemberTidspunktKl. 14.00-22.00LokationCentralværkstedet i AarhusPrisGratis for kunder og andre inviterede

Obs! Af respekt for oplægsholderne og andre interesserede deltagere opkræver vi et no-show fee på 750 kr. Du kan dog frit afmelde dig til og med d. 21. august 2022.


Mød speakerne


Christian Vester

Sådan får du succes med live shopping på sociale medier

70% af de europæiske forbrugere er åbne over for live shopping, men hvad skal der til for at brands kan få succes med formatet – og skal der altid tilbud til, før kunderne køber? Det – og meget mere – får du svaret på til Christians oplæg om liveshopping, som vil være spækket med succeshistorier fra mode-, bolig- og livsstilsbrands, der anvender ELISA til live shopping.


Camilla Dudzinski

Øg værdien af nye leads med 5 effektive e-mail automations

Hvordan aktiverer du automatisk nyindkøbte leads fra Facebook, så de ikke blot ender på en død nyhedsbrevsliste? På 25 minutter viser Camilla fra Emailpro dig 5 eksempler på effektive e-mail automations, som fastholder og øger værdien af webshoppens potentielle kunder. Hun viser dig metoden til at skabe succesfulde e-mail flows, som du nemt kan implementere via bl.a. Klaviyo.


Simon Linde

3 adfærdsprincipper til din copy

Simon er selvstændig konsulent, copywriter og underviser – og han hjælper ambitiøse virksomheder med at optimere deres kommunikation og marketing, så det smitter af på bundlinjen. I Simons speak får du et skud inspiration til at bruge (flere) adfærdsprincipper i din copywriting, så folk handler på dine tekster. Du får både eksempler og en lavpraktisk guide til at implementere dem selv.


Kasper Bengtson

Skab bedre resultater med førstepartsdata

Privatlivsfunktioner som Apples App Tracking Transparency framework, der blev lanceret i forbindelse med iOS14, har sendt digital markedsføring 10 år tilbage i tiden, men kan det virkelig passe, at vi blot skal vinke farvel til datadrevet annoncering på de sociale medier? Ikke hvis det står til Kasper, som er Head of Product hos BeSocial: Til dette oplæg giver han dig en indsigt i, hvordan førstepartsdata kan bane vejen for målretning, rapportering og optimering i den nye digitale virkelighed.


Anne-Katrine Madsen

5 indholdskoncepter, der performer på TikTok (og i Reels)

Forbrugerne har flyttet deres opmærksomhed fra nyhedsstrømmen til de vertikale placeringer på Facebook, Instagram og Tiktok – og det sætter krav til det indhold, som brands producerer til annoncering på sociale medier. Anne-Katrine er Client Manager hos BeSocial og til dette oplæg kommer hun med 5 vertikale indholdskoncepter, som du kan tænke ind i jeres næste photoshoot.


Andreas Nielsen

Annoncer der performer: Lær fra de bedste Mode-, Bolig- og livstilsbrands

Hvor meget tekst skal man have i sin annonce, for at skabe flest salg? Og performer annoncer bedre eller dårligere med modeller? Disse spørgsmål, og mange flere, svarer Andreas Nielsen fra Confect.io på til dette oplæg med data fra flere tusinde forskellige annoncer fra Mode-, Bolig- og livstilsbrands. Med dig får du best practices indenfor design, så du kan optimere antallet af køb ud fra data.


Arrangementet er afholdt.

Se i stedet Social Commerce Summit 2023.