• Henriette Randrup Dahl
E-Commerce Manager @ NÜ Denmark

Siden 2018 har modebrandet NÜ Denmark forøget omsætningen med 370% og åbnet døren til syv nye markeder. En rejse, der i høj grad er understøttet af en målrettet onlineindsats, der med kloge kampagnemekanismer tiltrækker nye kunder og udvikler den eksisterende kundegruppe.

For Henriette Randrup Dahl, som er E-commerce Manager hos NÜ Denmark, er det netop vigtigt at fastholde brandets momentum og vækst – og samtidig sikre, at kundeoplevelsen lever op til virksomhedens høje standarder.

”Vi har oplevet en hæsblæsende vækst de seneste år, som i høj grad er understøttet af vores online tilstedeværelse. Men selvom vi vokser, så har vi stort fokus på at bevare vores DNA og sikre, at vores kunder får den bedst mulige oplevelse af brandet. Fra første eksponering til de rammer checkout på vores webshop. Det stiller store krav til vores onlineannoncering. Vores kampagner skal nemlig ikke bare konvertere, de skal også skabe meningsfulde brandoplevelser,” forklarer Henriette Randrup Dahl.

“Vores samarbejde med BeSocial har løftet hele vores forretning. Fra omsætningen til vores tilstedeværelse på nye markeder. For os er social commerce ganske enkelt en vækstmotor, vi ikke kan være foruden.”

- Henriette Randrup Dahl, NÜ Denmark

Internationalisering gennem intelligent annoncering

I løbet af samarbejdet med BeSocial er NÜ Denmark vokset fra at være aktive i Danmark til at gøre indtog i Tyskland, Norge, Holland, Frankrig, Spanien, Irland og Storbritannien. Med afsæt i metoderne og erfaringerne fra det danske marked har vi sammen med NÜ Denmark udviklet et framework, der gør det nemt og billigt for brandet at gå ind i nye markeder.

Det bygger på analyser og et kampagne-set-up, som tilsammen har skabt et unikt afsæt for effektiv ekspansion og enkel internationalisering af brandets webshop.

”I løbet af hele vores samarbejde med BeSocial har de udviklet og forfinet vores annoncering og tilgang til social commerce. Det har givet os mulighed for gå ind i nye markeder med minimale omkostninger. I dag gør det os i stand til hurtigt at vurdere, hvilke markeder der har størst potentiale – og fordi det hele foregår online, har vi mulighed for at skalere i takt med, at vi identificerer nye muligheder,” siger Henriette Randrup Dahl.

En historie, vi skriver sammen

Det tætte samarbejde mellem NÜ Denmark og BeSocial er ifølge Henriette Randrup Dahl kendetegnet ved ærlighed, nærvær og ansvar.

Det har gennem årene resulteret i fuld frihed til BeSocial-teamet i forhold til at styre NÜ Denmarks annoncebudgetter – og det har givet Henriette mulighed for at fokusere på dét, der virkelig driver hende i hendes arbejde.

”Vores onlineannoncering har enorm betydning for vores forretning, og derfor er det afgørende, at vores partnere forstår os. Min største motivationsfaktor har altid været salg. Det motiverer mig helt vildt at optimere vores kampagner og se resultatet med det samme. Det er bare enormt fedt at se, hvordan vores konverteringsgrad eller basket size kan forbedres med kloge tilpasninger. For selvom det digitale er mit vigtigste, daglige værktøj, så er det altid salget, der driver mig – og derfor er det simpelthen afgørende for mig at omgive mig branchens bedste,” forklarer hun.