Præcis som ingen andre bureauer
Hos BeSocial fortæller vi fængende historier for mode- og livsstilsbrands på sociale medier. Som specialister i social commerce skaber vi meningsfulde brandoplevelser med gennemtænkte annoncer, og forvandler sociale medier til direkte salgskanaler.
Vi er ikke bare en del af vores kunders historie – vi er en del af hinandens. Professionelt og personligt. Så kom og skriv det næste kapitel af din historie sammen med os.
Hvorfor blive en del af BeSocial?
Vi er stiftet på baggrund af vores passion for social commerce og tager beslutninger med ordentlighed som pejlemærke. Vi er ikke ejet af en kapitalfond, men af to ildsjæle, som hver dag kæmper for at skabe et bureau, der er præcis som ingen andre.
- Tid til kunderne: Vores specialister sidder kun med 6-8 kunder og har derfor tid til at være både proaktive, kreative og nærværende i samarbejdet med kunderne.
- Kunderelationer: Vores kunder ser os som kollegaer på et andet kontor og vores specialister har den direkte dialog med dem i det daglige.
- En sund balance: Vi holder af at være på arbejde, men værdsætter vores familie, venner og fritid. Overarbejde er ikke en del af kulturen.
- Lønåbenhed: Vi ved, hvad hindanden får i løn – og har en åben lønstruktur, som sikrer at alle bliver retfærdigt betalt for deres arbejde.
- Fleksibel arbejdsplads: Vi holder af at være på kontoret, men arbejder løbende hjemmefra og fra udlandet, når det passer bedre ind i tilværelsen.
Hverdagen som Social Commerce Specialist
Som Social Commerce Specialist har du ansvaret for at skabe international vækst for en portefølje af 6-8 brands med webshops – via annoncering på de sociale medier.
Det er din opgave at sikre, at kunderne altid får det størst mulige udbytte af deres annoncekroner, men du har altid et team i ryggen, som bidrager til din og kundernes succes.
Din arbejdsdag består af tæt dialog med dine kollegaer og kunder samt en blanding af kreative og analytiske opgaver:
Strategisk- og kreativ rådgivning
- Du rådgiver løbende kunderne i mulighederne med annoncering på de sociale medier og kommer med forslag til kampagner, der baner vejen for vækst.
- Du kommer med kreative anbefalinger til kundernes content og hjælper deres teams med at blive bedre til at udforme det til de enkelte sociale platforme.
Koordinering, eksekvering og support
- Du koordinerer og opsætter kundernes kampagner og de tilhørende annoncer, hvilket bl.a. indebærer indhentning af materialer og udformning af briefs til vores grafiker.
- Du hjælper kunderne med at løse tekniske problemstillinger i samarbejde med dine tekniske kollegaer, og evaluerer løbende, at alle data overføres korrekt til Meta.
Rapportering og optimering
- Du formidler løbende resultaterne til kunderne og kommer proaktivt med anbefalinger til forbedringer ved at evaluere kampagnernes nøgletal.
- Du opsætter løbende eksperimenter som splittests og conversion lift studies for at indhente værdifulde indsigter og sikre kunderne den bedste rådgivning.
- Du udformer hver måned en samlet præsentation af resultaterne med learnings og anbefalinger i en PowerPoint, som du stolt fremlægger for kunden.
Herudover har du rig mulighed for at afsætte tid til din faglige og personlige udvikling, og du er velkommen til at bidrage til interne opgaver, såsom udformning af kundehistorier og udformning af indhold til vores egne sociale kanaler.
Lidt om dig
Hvem skal du være for at elske denne stilling? Ifølge dem, som har samme rolle i bureauet, så vil denne stilling være perfekt for dig, hvis:
- Du er initiativrig, proaktiv og nysgerrig på ny viden
- Du er ansvarlig, koordinerende og selvorganiserende
- Du er god til mennesker, åbensindet og dygtig til at formidle viden
- Du har en god forretnings- og talforståelse
Derudover skal du kunne lide at indgå i et uformelt kontormiljø, hvor vi elsker at sludre, men også respekterer den nødvendige arbejdsro.
Lønniveauer
Hos BeSocial ønsker vi at skabe en arbejdsplads, hvor alle bliver retfærdigt betalt for deres arbejde – og hvor man belønnes, når man leverer udover det forventede. Derfor har vi lønåbenhed og klare retningslinjer for, hvordan man kan opnå et engagementstillæg.
Nedenfor kan du se, hvad vi kan tilbyde dig i stillingen som Social Commerce Specialist. Som tillæg hertil tilbyder vi 5% firmabetalt pension, fuld løn under den øremærkede barselsorlovsperiode (herefter op til refusionsgrænsen) samt fri telefoni.
Du kan blive Junior Social Commerce Specialist hos BeSocial, når du har over et halvt års erfaring med paid social, og kan varetage ansvarsområderne i jobbeskrivelsen.
Lønniveau (2024):
31.520kr.
Basisløn
38.320kr.
inkl. engagementstillæg
Du kan blive Social Commerce Specialist hos BeSocial, når du har over to og et halvt års erfaring med paid social, og kan varetage ansvarsområderne i jobbeskrivelsen.
Lønniveau (2024):
37.080kr.
Basisløn
46.320kr.
inkl. engagementstillæg
Du kan blive Senior Social Commerce Specialist hos BeSocial, når du har over fem års erfaring med paid social, og kan varetage ansvarsområderne i jobbeskrivelsen.
Lønniveau (2024):
42.645kr.
Basisløn
51.845kr.
inkl. engagementstillæg
Du kan blive Social Commerce Lead hos BeSocial, når du har over syv og et halvt års erfaring med paid social, og kan varetage ansvarsområderne i jobbeskrivelsen.
Lønniveau (2024):
48.205kr.
Basisløn
58.605kr.
inkl. engagementstillæg
Har du endnu ikke erfaring med paid social, men lysten til at lære? Så send os i stedet en uopfordret ansøgning her: Karriere hos BeSocial.
Skriv din historie sammen med os
Hos BeSocial har vi skabt en effektiv og inkluderende rekrutteringsproces, hvor dine kompetencer er i centrum. Vi prioriterer høj etik og fortrolighed gennem hele ansættelsesforløbet, og du vil altid blive mødt med professionalisme og respekt.
Ansøg nu – eller læs mere om processen nedenfor.
Trin 1 – Ansøgning (2 minutter)
Start din ansøgning ved at udfylde en simpel formular med dine kontaktoplysninger, et link til din LinkedIn-profil, og en kort beskrivelse af din erfaring med paid social.
Trin 2 – Arbejdsprøver (60-120 minutter)
Efter indsendelse af formularen modtager du et link til tre skræddersyede spørgsmål. Disse er designet til både at give os indblik i din evne til at håndtere de centrale aspekter af rollen, du ansøger om, og til at give dig indsigt i de arbejdsopgaver, som stillingen indebærer.
Du vil modtage opgaver som f.eks.:
- Værdifulde forbedringer: Beskriv, hvordan du har foretaget værdifulde justeringer til en kampagne på baggrund af dens nøgletal i Ads Manager.
- Kreative reflektioner: Beskriv, hvordan du har udformet en annonce, der tager højde for brandets identitet og den specifikke kultur på den sociale platform, hvor den blev anvendt.
- Strategi for annoncering: Kom med et eksempel på, hvordan du har deltaget i udviklingen af en strategi for en virksomheds betalte indsats på de sociale medier.
Trin 3 – Indledende samtale (45 minutter + forberedelse)
Hvis dine besvarelser er blandt de bedste, inviteres du til en indledende samtale, hvor du vil møde vores to partnere. Her kan du få svar på dine spørgsmål om stillingen, kunderne og bureauet. Inden samtalen sender vi dig en TT38 talenttest, der hjælper os med at forstå dine motivationsdrivere. Hvis både du og vi vurderer, at stillingen er noget for dig, vil du blive inviteret til næste samtale.
Trin 4 – Casesamtale (90 minutter + forberedelse)
På dette trin vil du modtage en case, som du skal forberede og præsentere under samtalen. Casen vil typisk kræve, at du udarbejder et forslag til en social medie-strategi for en (potentiel) kunde. Dette giver både os og dig mulighed for at vurdere, om der er et godt match. Du får mindst en uge til at forberede din præsentation, og samtalen vil være grundlaget for vores endelige vurdering.
Har du spørgsmål til stillingen eller rekrutteringsprocessen? Så tøv ikke med at række ud til Kasper Bengtson på tlf. 32 24 10 01 eller mail Kasper@BeSocial.dk.