MOS MOSH
45.000 nye besøgende med inspirerende lookbooks
Inspirerende og engagerende lookbooks kan være svaret, når du søger den gyldne vej til at føre nye potentielle kunder ind i dit brandunivers og få dem til at udforske dine produkter direkte på Facebook. For MOS MOSH var det den ideelle vej til at få 30 sekunders opmærksomhed fra 45.000 købestærke kvinder i målgruppen – til kun 1,98 kr. pr. nye brandudforsker.
Sådan gjorde vi
Teknisk viden, solid forretningsindsigt, skarp analyse, branchekendt kreativitet og en holistisk tilgang til kunderejsen skaber fundamentet for succesfuld social commerce.
Her er nogle af de konkrete tiltag, som brolagde vejen til succeshistorien:
Inspirerende lynoplevelser
Vi erstattede de klassiske landingssider på webshoppen med inspirerende lookbooks, hvor brugerne kunne udforske kollektionerne fra MOS MOSH uden at forlade Facebook. Da landingssiden indlæses direkte i Facebook app’en, vises den på et splitsekund, og dermed falder langt færre fra, inden de når frem.
Datadrevet målretning
Annoncerne blev målrettet kvinder i Danmark, Tyskland, Holland og Irland, som lignende brandets mest værdifulde kunder baseret på deres onlineadfærd.
Ekskludering af eksisterende relationer
Vi ekskluderede personer fra målgruppen, som allerede var i markedet for brandets produkter. På den måde sikrede vi, at hele budgettet blev allokeret til at præsentere brandet for nye potentielle kunder.
Resultatet
45.000
nye besøgende
+30sek
engagementstid
1,98kr.
per nye besøgende
Annoncerne med inspirerende lookbooks har tilsammen tiltrukket over 45.000 besøgende med et annoncebudget på 90.000 kr. over et år.
Over 13 % af annoncernes modtagere klikkede sig videre til de opsatte lookbooks og udforskede dem i over 30 sekunder. Til sammenligning er den gennemsnitlige varighed af en brugers opmærksomhed på de sociale medier kun 2 sekunder.
Teamet bag casen
Et samarbejde med os foregår aldrig på sidelinjen. Tværtimod. Vi er passionerede, proaktive og inddragende – og vi brænder for at skabe digitale succeshistorier.