Jensen Company

18x annonceafkast med underholdende remarketing

Vi sætter ikke vores lys under en skæppe, når vi lader tallene tale for sig selv i denne remarketing kampagne. Ved at supplere dynamiske produktannoncer med inspirerende annoncer for udvalgte brands og produkter har vi i samarbejde med Jensen Company sikret 10.000 produktvisninger på webshoppen og 380.000 kr. i ekstra omsætning med et indledende annoncebudget på kun 21.000 kr.

Læs casen

Sådan gjorde vi

Teknisk viden, solid forretningsindsigt, skarp analyse, boblende kreativitet og en holistisk tilgang til kunderejsen skaber fundamentet for succesfuld social commerce.

Her er de konkrete tiltag, som gjorde indsatsen til en succeshistorie:

Inspirerende og humoristiske fortællinger

Med udgangspunkt i koncepterne “Belysning, der skiller sig ud” og “Historien bag designmærket” udviklede vi en række inspirerende og humoristiske fortællinger om de unikke produkter og designbrands, som Jensen Company forhandler.

Datadrevet og præcis målretning

Vi målrettede annoncerne mod personer, der havde besøgt webshoppen inden for de seneste 30 dage, men som havde ignoreret de traditionelle dynamiske annoncer, der inden havde været målrettet mod dem for at sikre deres køb – og som de konkurrerende forhandlere også kører.

Ekskludering af udvalgte placeringer

Vi inkluderede kun de placeringer på Facebook og Instagram, hvor modtagerne kunne få “den fulde oplevelse” af indholdet.

Resultatet

10.000

produktvisninger

380tkr.

i omsætning

18x

annonceafkast

Konklusionen var klar: Inspirerende annoncer kan fungere som et profitabelt supplement til de traditionelle dynamiske annoncer, som de fleste webshops anvender til at sikre potentielle kunder via de sociale medier. Med denne enkeltstående kampagne for Jensen Company sikrede vi 81 salg af designlamper og livstilprodukter, en omsætning på 320.000 kr. med et budget på kun 20.000 kr. og dermed et annonceafkast på 18x.

Tilskrivningsvindue: 7 dage efter klik

Teamet bag casen

Et samarbejde med os foregår aldrig på sidelinjen. Tværtimod. Vi er passionerede, proaktive og inddragende – og vi brænder for at skabe digitale succeshistorier.

Mød hele teamet